rss

PhotoShop Sac Rengi Degistirmek

Yazar: EfsaneFenerli | Posted in

Sizlere AdobeCS3 veya CS2 Photoshop programıyla saçlara nasıl renk verilir örneklerle öğretmeye çalışacağım


Eğer saçlarınız açık renkse çok daha kolay işiniz..



İşte ilk adım:

Photoshop programını açın. Bilgisayarınızdan resminizi seçin, renk tablosundan yapmak istediğiniz rengi seçin. Ben koyu pembe seçtim.




İkinci adım:

Fırçaya tıkla ve Mode ayarını COLOR'a getir. Opacity ayarını 30'a ayarla.

not:Şayet saçın koyu ise Opacity ayarını 90 veya 100'e ayarla.





üçüncü adım:

Fırçanın boyutunu ayarla.




Dördüncü adım:

Saçının hangi bölgesini renklendirmek istiyorsan üstünden fırçayla rengi geç






Beşinci ve son adım:

Renklendirme işlemi bittikten sonra File'a tıkla Save as bölümünden fotografı bilgisayarına kaydet.



Bu'da koyu saçtaki görüntü.


Dersimiz Bitti.
Yeni Bir Derse Daha Hoşcakalın...

0 yorum yapıldı: "PhotoShop Sac Rengi Degistirmek"

Sen de bir yorum yap...

Yorum Göndermek için mesaj yazmanız Yeterlidir.