rss

Html Tagları

Yazar: EfsaneFenerli | Posted in

<html>Html baslatmak için</html>
<body>Başlık Bilgileri(Tarayıcı penceresinde görünmez)</body>
<tittle>Başlık</tittle>
<head>Tarayıcı penceresinde gösterilecek alan</head>
<b>Bold(Koyu) Yazı</b>
<i>İtalik(Yatay) Yazı</i>
<u>Underline(Altı Çizili) Yazı</u>
<font color="#FF0000">Yazıya Renk Vermkek*</font>
<font size="2">Yazıya Boyut Kazandırmak**</font>
<font face="Arial">Yazıya Font Vermkek</font>
<p>Paragraf</p>
<h1>Başlık 1***</h1>
<br />Bir alt satıra geçer****
<hr />Horizonal Rule(Yatay Çizgi)****
<pre>Ne yazarsak tarayıcıda o gözükür</pre>
<center>Center(Ortalanmış Yazı) </center>
<small>Small(Küçük)Yazı</small>
<big>Big(Büyük) Yazı</big>
<a href="Link">Link Tanımı </a>
<table>Tablo</table>
<fieldset>Kutu içine almak</fieldset>


* Ben oraya #FF0000 kodunu yazdım onu değiştirebilirsiniz.
** Ben oraya 2 boyutunda yazdım onu değiştirebilirsiniz.
*** <h1> ile <h6> arasındadır. <h1> en büyük,<h6> en küçüktür.
**** <hr> ve <br> gibi kodların sonuna </hr> ve </br> şeklinde bittiğini belirtmeye gerek yok.


Arkadaşlar aklıma gelenler bunlar.
Unuttuğum yanlış yazdığım varsa uyarın lütfen yanlış bilgi aktarmayalım.
Sormak istediğiniz varsada ben hep burdayım istediğinizi sorabilirsiniz.Elimden geldiği kadar yardım ederim.
DersPHP - Web Programlama

Kaynak: dersphp.blogspot.com
Alıntı Yaparken Kaynak Belirtirmelisiniz.

0 yorum yapıldı: "Html Tagları"

Sen de bir yorum yap...

Yorum Göndermek için mesaj yazmanız Yeterlidir.