rss

Blogger Yazılarınıza Kod Ekleme

Yazar: EfsaneFenerli | Posted in

Blogger da yazılarımıza kod eklemek için birçok yazılar yazıldı çizildi. Ama her defasında küçük bir kod parçasını yazmak için yine bir kod yazmamız gerekiyor. Ya da gözümüze kestirdiğimiz bir iki siteden bize kodları çevirmesi için yardım istiyoruz.İşte şimdi yapacağımız küçük bir eklenti ile bu sorunların hepsi ortadan kalkıyor. İstediğimiz zaman istediğimiz kodu rahatça yazabilecek hale geleceğiz. Tabii bunun için mazilla Firefox kullanıyor olmamız gerekiyor. Evet kullanıyorum diyorsanız Quick paste code to Blogger eklentisini buradan kurmanız yeterli olacaktır.

1.Html Düzenle bölümde yeni code butonumuz oluşmuş oldu.







2. Kod türünü seçip kodumuzu ekleyip ok diyoruz.








İşlem tamam











Örnek Kod;
<script src='örnek kod.js'></script>

2 yorum yapıldı: "Blogger Yazılarınıza Kod Ekleme"

  1. Adsız Dedi ki:

    slm bende xat chat eklemek istiyorum bulamadım ama sayfadan bişi anlamdım www.volkan-program.blogspot.com benim sitem fenerli_volkan_1903@hotmail.com msn lütfen bana yardım et

  2. EfsaneFenerli Dedi ki:

    http://dersphp.blogspot.com/2009/06/sitene-xat-chat-ekle.html

    bu linke bakabilirsin

Sen de bir yorum yap...

Yorum Göndermek için mesaj yazmanız Yeterlidir.